Regulaminy i szablony dokumentów
AKTY PRAWNE:
1. Regulamin Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej w r. ak. 2021/2022
2. Regulamin Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej w r. ak. 2020/2021 wraz z późn zm.
3. Program kształcenia od r.a. 2020/2021
4. Program kształcenia od r.a. 2021/2022
5. Program kształcenia od r.a. 2022/2023
6. Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej 2022/2023
Zasady rekrutacji do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej 2021/2022 - NIEAKTUALNE
7. Rekrutacja standardowa do Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej 2021/2022
SZABLONY DOKUMENTÓW I INSTRUKCJE:
Poniżej zamieszczamy wzory dokumentów do pobrania, wypełnienia i podpisu. Dokumenty są następnie dołączane w postaci skanów zapisanych do formatu pdf w odpowiednich systemach wskazanych niżej przez samego doktoranta.
Dokumenty rekutacyjne składane w II etapie rekrutacji w systemie eRekrutacja (rekrutacja.pg.edu.pl) i w wersji papierowej w Biurze Szkoły przez osoby zakwalifikowane przez MEiN do udziału w programie "Doktorat Wdrożeniowy"
- Deklaracja promotora o woli podjęcia się promotorstwa - podpisana przez kandydata na promotora na uczelni wskazanego we wniosku do MEiN
- Oświadczenie pracodawcy wraz ze zgodą opiekuna pomocniczego w firmie na koordynowanie przebiegu prac badawczych w firmie, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy oraz osobę wyznaczoną przez pracodawcę na opiekuna pomocniczego w firmie (wydruk na papierze firmowym)
- Plan badawczy w ramach rozprawy doktorskiej - Zgłoszenie projektu rozprawy doktorskiej do programu „Doktorat Wdrożeniowy” - składany na etapie rekrutacji do programu "Doktorat Wdrożeniowy", zatwierdzony przez przedstawiciela przedsiębiorcy.
- Oświadczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
- Wniosek rezygnacji z rekrutacji - tylko dla osób rezygnujących z udziału w rekrutacji.
eRekrutacja - instrukcja dla kandydata
Dokumenty związane z podjęciem kształcenia - składane zaraz po przyjęciu do szkoły w systemie moja.pg > Student > Dokumenty > eDokumenty oraz w wersji papierowej w Biurze Szkoły
- Oświadczenie doktoranta dla celu wypłaty stypendium doktoranckiego i zgłoszenia/zmiany zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego
- Akt ślubowania doktoranta
- Wniosek o zmianę danych doktoranta podanych w oświadczeniu doktoranta - składane tylko w przypadku zmiany wcześniej podanych danych
Dokumenty związane z kształceniem - dokumenty dołączane w systemie moja.pg > Student > Dokumenty > eDokumenty w celu rozliczenie semestru/roku
- Indywidualny plan badawczy - przygotowywany przez doktoranta w uzgodnieniu z promotorem w ciągu 12 miesięcy od rozpoczęcia kształcenia, składany przez doktorantów I roku
- Sprawozdanie z przebiegu pracy naukowej / kształcenia w szkole - wypełniane przez doktoranta po I, II (sprawozdanie semestralne) i IV semestrze (sprawozdanie roczne)
- Zaświadczenie uczestnictwa w seminarium - wypełniane przez prowadzącego seminarium i dostarczane przez doktoranta pod koniec każdego roku
- Ankieta oceny postępów w pracy naukowej doktoranta - wypełniana przez promotora doktoranta na uczelni pod koniec II i IV semestru
- Ankieta oceny postępów doktoranta przy realizacji projektu w fimie - wypełniana przez opiekuna pomocniczego doktoranta w fimie pod koniec II i IV semestru (wydruk na papierze firmowym)
Dokumenty związane z oceną śródokresową w połowie okresu kształcenia - dokumenty dołączane w systemie moja.pg > Student > Dokumenty > eDokumenty:
- Raport śródokresowy z realizacji indywidualnego planu badawczego - wypełniany przez doktoranta i jego promotora na uczelni pod koniec II roku
- Podsumowanie pracy doktoranta za okres 2 lat - dokument wypełniany przez opiekuna pomocniczego doktoranta w firmie pod koniec II roku (wydruk na papierze firmowym)
- Ankieta oceny jakości opieki promotorskiej - wypełniana przez doktoranta
Dokumenty związane z wyjazdami doktorantów
szablon: Podanie o pokrycie kosztów wyjazdu
Procedura dot. wyjazdów dostępna jest pod adresem: https://pg.edu.pl/szkola-doktorska/wyjazdy-doktorantow
Podczas wpisywania wyjazdu (konferencji, szkolenia, warsztatów, stażu itp.) w systemie mojaPG w aplikacji "Wyjazdy" należy podać dane identyfikujące wyjeżdżającego jako doktoranta szkoły tak, aby wyjazd był widoczny dla pracowników Szkoły Doktorskiej:
Stanowisko: Doktorant
Jednostka organizacyjna: Szkoła Doktorska Wdrożeniowa
Instrukcja składania wniosku o „Podróż służbową/wyjazd zagraniczny" dostępna jest tutaj.
W celu ustawienia właściwego obiegu wniosku o wyjazd w aplikacji Wyjazdy, należy kontaktować się z CUI bezpośrednio (helpdesk@pg.edu.pl) i dostarczyć niżej wskazane dane, które powinny znaleźć się w podaniu i w systemie moja.pg (imiona i nazwiska osób właściwych dla danego wyjazdu):
- Dysponentem środków jest promotor / kierownik katedry promotora / dziekan / lub dyrektor szkoły doktorskiej wdrożeniowej (w zależności od sytuacji)
- Przełożonym osoby wyjeżdżającej jest promotor
- Zatwierdzającym wyjazd jest zastępca dyrektora szkoły doktorskiej (prof. Justyna Łuczak)
- Zatwierdzenia formalno-rachunkowego dokonuje pracownik administracji centralnej lub wydziału (w korelacji z dysponentem środków)
- Zatwierdzenia merytorycznego dokonuje promotor.
Instrukcje korzystania z systemu moja.pg (moja.pg.edu.pl) w zakresie aplikacji eStudent - ponieważ aplikacja ta jest współdzielona przez studentów i doktorantów opis jej funkcjonalności opisany jest w 2 instrukcjach:
- moja.pg - instrukcja dla studenta (tu m.in. instrukcja korzystania z eDokumentów)
- moja.pg - instrukcja dla doktoranta

Szkoła Doktorska Wdrożeniowa jest jednostką Politechniki Gdańskiej
Gdańsk, PL
Telefon: (58) 348-65-60
Email: sdw@pg.edu.pl